پلان موزه ایرانیپاورپوینت تحلیل موزهپاورپوینت نمونه موردی موزهپلان موزه خارجیتحلیل پلان موزهنقد و بررسی موزهنمونه تطبیقی موزهنمونه موردی موزهنمونه موردی موزه ایرانینمونه موردی موزه خارجی

تحلیل نمونه موردی موزه آرمیتاژ سن پترزبورگ

تحلیل نمونه موردی موزه آرمیتاژ سن پترزبورگ

کد محصول:M 14

موزه ی آرمیتاژ در سنت پترزبورگ مجموعه ای بسیار غنی از زیباترین آثار هنری و سلطنتی و یکی از پیشروترین موزه های دنیا در این زمینه است. مجموعه ی موزه آرمیتاژ از ۵ ساختمان مجزا تشکیل شده است که به هم متصل هستند، این موزه ها شامل کاخ زمستانی، آرمیتاژ کوچک، آرمیتاژ قدیمی، آرمیتاژ جدید و تئاتر آرمیتاژ می شود.در ادامه با سایت پارس کد همراه باشید تا تحلیل نمونه موردی موزه آرمیتاژ سن پترزبورگ تقدیم حضور شما عزیزان گردد.

امروزه موزه آرمیتاژ در سنت پترزبورگ (The Hermitage Museum ) دارای ۴۶۰ اتاق و چیزی حدود ۳ میلیون اثر هنری است و به اندازه ای آثار آن تماشایی و بی همتاست که فقط با ۲ موزه لوور پاریس و گالری هنر ملی بریتانیا قابل مقایسه است. در این موزه می توان آثاری از هنرمندان به نام جهان مثل تیتان، لئوناردو داوینچی، رافائل، روبنز، رامبرانت و بسیاری از نابغه های دیگر تاریخ را دید.

آیتم هایی که در این موزه به معرض دید گذاشته شده است، از عتیقه جات تا آیتم های قرن بیستم را شامل می شود. همچنین اگر به تمدن ها باستانی کشورهایی مثل مصر، یونان، رم، هند و ایران علاقه داشته باشید، می توانید آثار بسیار بارزشی را در این موزه ببینید.

کاخ زمستانی آرمیتاژ، در آن دوران به عنوان یکی از محل های رسمی اقامت خاندان سلطنتی روسیه ساخته شد و هیچ گاه قرار نبود به موزه تبدیل شود. اما بعد از انقلابی که در سال ۱۹۱۷ اتفاق افتاد، به عنوان بخشی از موزه آرمیتاژ در سنت پترزبورگ انتخاب شد. جالب است بدانید آن چه که در این موزه به نمایش گذاشته شده است، فقط ۳ درصد از دارایی های جمع آوری شده ی هنری و سلطنتی است. با این وجود برای گشتن همه جای آن، شاید نیاز به هفته ها زمان باشد.

بنابراین می توان نتیجه گرفت که اصلی ترین بخش این موزه، کاخ زمستانی است که در گذشته محل زندگی تزارها بوده است و همین دلیل به تنهایی کافیست تا آن را به یکی از مشهورترین موزه های دنیا تبدیل کند. علاوه بر این، نشان ها و مدال های سلطنتی آنها، لباس ها و بسیاری از جواهرات سلطنتی را در این موزه می توان دید.

متاسفانه در طول سال ها مخصوصا در زمان استالین، بسیاری از آثار هنری موزه از آن خارج شده است. از آنجاییکه استالین برای هنر اهمیتی قائل نبود، بسیاری از آثار با ارزش و گرانقیمت مانند «ونوس در برابر آیینه» و «بشارت» که اثر معروفی از ون ایک است را صادر کرد و این آثار امروزه در گالری هنر ملی واشنگتن نگهداری می شوند. علاوه بر این، بسیاری از آثار هم در جنگ جهانی دوم از بین رفتند.

با این وجود بازدید از بزرگ ترین موزه ی فرهنگ و هنر جهان و مجموعه ای از گنجینه های گذشته، از بایدهای سفر به سنت پترزبورگ است.

موزه ارمیتاژ از سبک های مختلف معماری کمک گرفته است اما بارزترین سبک معماری در بناها و ساختمان های موزه هرمیتاژ از سبک باروک الهام گرفته شده‌اند. سبک باروک یک روش معمار اروپایی است که هدف اصلی آن تعبیه فضایی کلی در مرکز و منظم کردن فضاهای فرعی و نمای ورودی یک بنا است. در این سبک از پیکر تراشی و کلیه اثاثیه استفاده می شود تا نظمی بصری ایجاد شود. مهد پیدایش سبک باروک کشور ایتالیا بود.

تحلیل نمونه موردی موزه آرمیتاژ سن پترزبورگ

تحلیل پلان دانشگاه خارجی

———————————————————————————————————————————————-

مشخصات محصول:

  • نام محصول: تحلیل نمونه موردی موزه آرمیتاژ سن پترزبورگ،به همراه پلان ها و تصاویر
  • فرمت فایل:پاورپوینت
  • تعداد صفحات:56
  • حجم فایل:5 مگابایت  
قیمت قبلی: 120000 تومان

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره 09100894906 از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

نمونه موردی دانشگاه خارجی

تحلیل نمونه موردی موزه آرمیتاژ سن پترزبورگ،تحلیل نمونه موردی موزه آرمیتاژ سن پترزبورگ،تحلیل نمونه موردی موزه آرمیتاژ سن پترزبورگ،،تحلیل نمونه موردی موزه آرمیتاژ سن پترزبورگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *